luni, 7 februarie 2011

Viata un joc cuvinte

Viata iti ofera tot ce nu te astepti...cand cineva iti spune ca tine la tine ca te apreciaza ca te iubeste sa nu crezi ca poate mintii. Iti faci sperante ca daca iti zice " te iubesc " el chiar simte imi pare rau e gresit acest baiat te minte. Tu crezi numai in el ca ti-a luat mintile si crezi ca vei fi fericita da poate in unele cazuri dar de multe ori nu prea .
Apoi revi incet incet la realitate ca mine...si iti dai seama ca ai fost mintita si fraierita .Apoi incepi si plangi suspini ca el se va intoarce la tine. Gresit el si-a gasit alta pe care o iubeste nu ii pasa de tine. Iar tu ...

M-am gandit sa va scriu o pagina din jurnalul meu . Pai sa incepem . Citez :

" Draga jurnalule


Imi cer scuze ca nu am mai scris de mult dar s-au intamplat multe lucruri in ultimele zile. Trebuie sa iti marturisesc ceva m-am indragostit de ****. E atat de simaptic si ma face sa ma simt bine alaturi de el . Am inceput sa vorbim . Totul a inceput de la un mas apoi totul a inceput sa prinda culoare si sa zambesc.Eram asa fericita parca zburam, cu el puteam vorbi orice oricand ma asculta mereu radea cu mine :). Asta ma facea cea mai fericita fata .
Pana cand i-am cerut prietenia ...si apoi s-a dus totul la vale am incercat sa fiu optimista dar nu am putut ajunsesem intr-o zi sa incui usa la dormitor si sa plang ma durea faptul ca baiatu la care tin cel mai mult m-a facut sa plang. Oricum acum am inteles de ce . El iubeste alta fata si nu inteleg de ce ii mai ziceam acele vorbe " te ador sau tin la tine " . Acu asta e el e fericit cu alta iar eu....am ramas aceeasi cu lacrimi si nimic mai mult. "
Pe mai tarziu Claudya .


Aceea a fost o pagina din jurnalul meu ...si am ajuns la concluzia ca prietenul meu Teddy avea dreptate cand zicea : " arunca zaru decat sa ma minta altii mai bine paharu . "
Sunt de acord cu el decat sa ma minta altii mai bine paharu ....

Un comentariu:

  1. Felicitarii pentru blog! Si as vera sa te :lamuresc " putin despre baietii ,toti baietii sunt niste profitorii de fete ,care nu vor decat sa isi bata joc de ele si sa le faca sa sufere.Dumnezeu ne da la fiecare si momente in viata rele dar si momente in viata bune !Va veni momentul cand in cale iti va aparea un baiat care o sa te iubeasca si o sa te inteleaga ,o sa poti vb cu el orce .Dar...toate la momentul potrivit !!!!!!:*

    RăspundețiȘtergere