joi, 10 februarie 2011

Banii si Fetele

Banii si fetele
Ne mananca zilele... asta zic totii baietii :)). Doamne parca le-am lua mintile adica asa e dar sa nu exageram . Adica na cand ii auzi ca am o masina mare si am banii or crede ca toate fetele sar la gatu lor :P . Acu ce sa facem si noi fetele ii lasam sa ii faca vise si ne prefacem ca picam in plasa...:D.


Si cand iti cere sa iesi cu iei in oras si tu zici da iubite dar ai zis ca mergem cu masina ta ai uitat iar el o iubita e la reparat sti aseara nu am vrut sa iti spun dar era o pisica pe drum si nu stiu cum s-a intamplat ca am intrat drept in copac. IAr tu ii zici te inteleg la care el daca ai sti cat te iubesc domnisoara

.

Iar noi le mai zicem asa dupa o perioada cand ei incep sa isi dea seama ca noi stim ca ne-a mintit vin la noi si ne zic : draga trebuie sa iti marturisesc ceva
Ea : ce iubitu meu ?
El: nu am masina nu am bani nu am nimic:((inafara de tine:*
Ea : stiam ma !:))
El: da?:O
Ea: normal...daca tu te dai baiat
si te simti cu adevarat
iti iei geanta si-ai plecat
si-o sa te intorci blindat.

Iar noi ne apropiem de ei ii sarutam si le zicem te iubesc !:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu