miercuri, 9 februarie 2011

The end...

Orice sfarsit cat de dureros ar fi are un nou inceput intodeauna. Indiferent de ce s-a intamplat canva niciodata nu sti ce iti ofera viitorul.


Orice minut e-un inceput
viatza merge inainte Indiferent de ce ai facut
Poate ai gresit,poate ai mintzit
Tzi'am mai spus... ne vedem akolo sus.


Stiu ca sunt inca un copil caruia ii place viata . Chiar daca pun botu si ma supar asta e tuturor ni se mai intampla . Dar ce ai putea sa imi faci sunt o copila :P.

Mereu exista o cale ca sa rezolv problemele si supararile. Si stiu cat de suparata as fi ca vine din nou o zi in care va fi soare si voi zambi iar :) .Pentru ca asa e mereu .
Si un zambet cat de mic te ajuta sa treci peste toate :).

Si au fost momente in kre am fost gata sa renuntz la tot
Mi s'a zis k n'o sa pot e uite k ink pot
Putzini au inteles cu adevarat ce am in cap
Raman dator pentru k stiu ce a insemnat
Ma zbat in continuare n'o sa'mi las sufletul sa moara
Cand am descoperit ce fak si akum m'am nascut a doua oara
Timpul zboara dar, indiferent de ce va fi
Nu uita sa fï doar ce vreï tu sa fïï

The end :) !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu