vineri, 18 februarie 2011

jurnalul secret al Claudiei

Pai nu mai am despre ce sa scriu :-?? si m-am gandit sa scriu paini din jurnalul meu secret :).

"Draga jurnalule

Daca ai sti cate "aventuri " am trait...pai sa incep sa iti povestesc totul cap coada. Dupa cateva nopti nedormite datorita unor cosmaruri am inceput sa visez aiurea lol ca intodeauna:)) doar ma cunosti cel mai bne. Intr-o seara incepusem sa cant stiu nu am voce dar na :-j. In timp ce cantam m-am dat jos de pe scaun m-am pus in pat si am ascultat muzica. Mama ma furase somnu si a inceput un cosmar :))) mai bne nu zic ca daca se afla=)). A doua zi ce sa fac :-?? frecam menta la rece impreuna cu Silviu stateam la vrajala si incepem sa vorbim:
Boy: ce faci ?
Girl: io bne tu?
Boy: bne
Boy: cum mai e viata ta :>:>
Girl: yo's asa cum ma cunosti:))...scz cum ma cunoasteti toti
Boy: lol am crezut ca te-ai schimbat :))
Girl: nooo:))
Boy: tot zapacita de mika ai ramas:))...te tin io minte
Girl: da da...
Boy: de ziua ta
Girl: a ta ...a mea a trecut asa ca :p pana la a ta mai e umpic crezi ca am uitat cand e ziua ta doamne fereste:))
Boy: mai e umpic pana la ziua mea...app sti cand e;))?
Girl: normal ca stiu
Boy: pe cat ?
Girl : 11 aprilie:))
Boy: WoW nu ma asteptam sa sti... ce imi cumperi
Girl: garoafe =))
Boy: ca la mort:(
Girl: tu ce mi-ai luat mie:-w
Boy:....
Boy: prefer garoafe...
Girl: ma gandeam nu uita de lumanari :))
Boy: pai io nu vreau tort si nici coliva fratilor
Girl: atunci ?
Boy : mamaliga decorata cu ceapa :)) si vreau sa nu bociti si sa strigati oale cratiti :))
Girl: va fi marfa:))
Boy: hai sa lasam asta sa trecem la lucruri mai serioase
Girl: cum ar fi?
Boy: pai la cum te cunosc io pe tine nu am asa mari asteptari=))la ce intrebare o sa iti pun
Girl: ia uimeste-ma !:))
Boy: tot asa bezmetica esti:))?glumesc intrebarea mea e ce ai mai fct?
Girl : da zapacita de mika ,bambus ,cla,clau,claudyia,claudytza, am ramas=))
Girl: de facut ma ocup cu frecarea :))
Boy: ce freci :o?
Girl : menta
Boy:aaaaa
Boy: bene mai hai ca ne mai auzim plec pe afara:))
Girl: bne pa !
Boy: pa sa nu uiti de garoafe
Girl:nuuuuuuu uit
Boy: bene
Dupa aceasta discutie am inceput sa imi fac poze omg :))Apoi o stare daia nasoala de tristete. Ma si gandeam cand imi intra prietenii. Mersi doamne au intrat :Bianca , Raluca,Radu,Hell,Dee si etc .Am fost asa vesela ca am vorbit cu ei numai ei ma stiu " zapacita de mika" cu ei pot vorbi orice ii ador :)!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu