sâmbătă, 5 februarie 2011

Prietenie in orice clipa :x

M-am decis sa scriu despre prietenie deoarece prietenii adevarati nu te lasa la greu. De exemplu astazi am fost la gara a fost ziua Ralucai :x si am fost dupa ea cand am vazut-o am sarit direct in bratele ei...oricum asta e alta poveste

Oricum prietenii mei cei mai buni sunt : Reby, Rebeka E, Raluca, Andrey, Silvia,Bianca,Dayana,Radu fnik, Radu, Hell , CsN ,Dragos , Alex , Dennys, `Maria, Sammy, Sibel :x,Georgyana ,muaddib, gaby,Andreyutzu,Alexa...etc daca ar fi sa ii scriu pe toti mi-ar lua tot anul :))

Oricum toti acestia au fost alaturi de mine si la bine si la rau...si eu o sa fiu alaturi de ei si cred ca vor fi si ei in continuare.

Sa va spun ceva despre prietenii mei ! :)
Raluca o fata super am avut cele mai frumoase clipe petrecute impreuna la mare cand stateam pana tarziu la bucuresti cand faceam toata ziua poze si radeam impreuna o iubesc :x! tusica e cea mai tare !

Andrei ( unchiutu:))) ) ce sa zic despre el e super de treaba .Credea ca scapa de mine doamne fereste niciodata:)) ne intelegem super bne eu el tusica :)).


Iai Radu :X e super tare :D ne mai certam noi :( dar suntem buni prieteni si asa vom ramane. Nu se supara repede :P ne intelegem super bine iai .
Rebeca o fata prietenoasa cu care poti vorbii orice ma bucur ca am o prietena ca ea

Radu Fanik ;) e tare de treaba ne intelegem super bne :P

Bianca :x este o prietena foarte buna a fost mereu alaturi de mine si imi pare rau ca a plecat imi lipseste foarte mult dar am ramas prietene bune .

Silvia Huiduha e o fata supeeeeeer de gasca mereu rad cu ea si ne intelegem de minune

Acestia sunt prietenii mei !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu