marți, 8 februarie 2011

O lacrima...

Hei ! m-am decis sa scriu despre " o lacrima " pai mereu se naste in ochii mei .

Din iubire,doar din iubire
O lacrima se naste in ochi mei

O lacrima cred ca e de ajuns sa sti cat tin la tine...oricum nu conteaza nimic pentru tine . Aici e vorba numai de sentimente...Sentimentele nu pot fi puse pe balanta
Nu ne poate desparti nici o distanta
Suntem suflete pereche mereu in zbor
Am nevoie de tine ingerul meu pazitor.

Si trecand prin tot acest lant sa ii spunem de amor ca nu stiu cum sa il numesc ajungem la vorbe :)).
Toate vorbele sunt minciuni vorbe care dot extrem de tare :-j .
Intrebare : De ce dor vorbele?
Rapuns : Deoarece noi credem in ele si cand aflam ca au fost minciuni ne doare faptul ca ne facusem niste sperante care nu isi aveau rostul .
Vorbe..vorbe care tot mai dor Vorbe spuse prea usor....sunt doar iluzii.

Si am revenit la lacrimi...de aici apar lacrimile. Si ele spun tot ce e in sufletul acelei persoane .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu