luni, 25 aprilie 2011

O aventura :))

De dimineata o sun pe prietena mea Maria sa iesim in oras.O chem la mine stam umpic plecam la ea sa se schimbe si mergem.Ajunse in parc ne intanlim cu Jan (Andrey/k!ll3ru).Normal Maria nu stia nimic eu vorbisem cu k!ll3ru sa vina.Am mers in parc ne-am asezat pe o banca am inceput sa discutam.Dupa o lunga discutie vad prin parc trei baieti dau la pariu cu Maria ca na zicea ca nu am tupeu sa le zic buna le-am zis .Dupa un timp incurajata de Maria si K!ll3ru m-am dus la ei si i-am bagat in seama am facut cunostinta cu cei 3 baieti m-am ales cu id unuia dintre ei Bogdan (Bogdy).M-am intors foarte fericita dupa inca o ora aproximativ am plecat din parc.
Mie si Mariei ne era foame ce sa facem ajungem acasa la mine hai sa sunam la grasu sa comandam o pizza era inchis apoi hai sa mergem la filatura am ajuns acolo am intrat la Robescu in magazin si am cerut pizza congelata vanzatoarea nu avem am plecat la Aprozar sa luam niste cartofi habar nu aveam ce cartofi:)) nu avea ne-am intors la Robescu dupa crenvusti nu avea ne-am dus la Aprozar nu avea am luat o punga de spaghete apoi ne-am dus iara la Robescu la Robescu sa luam branza pe drum de care branza dulce sau sarata pana la urma nu conta ajunse in magazin cerem o bucata de branza vanzatoarea se uita lung la noi si zice dar bucata de branza fetelor am si la un kil ne uitam noi lung si zicem 1kg ne pune aia o bucata de branza cealalta vanzatoare radea de noi si ne-a intrebat " pana la urma fetelor ati gasit ceva de mancare?" noi da am plecat spre casa ajunse acasa ii s spunem bunici mele sa ne faca alea pana ne ducem dupa suc.Am mancat o salata ,friptura apoi macaroane cu branza .Ce sa facem bagam muzica si incepem sa cantam cu toata pasiunea am iesit si in curte ne-am dat in leagan si cantam live toti care treceau pe strada se uitau la noi unu sa si inchinat:)).Pe urmna am intrat in casa am baut un pahar de sampanie am iesit afara se ne plimbam am mers la magazin sa cumparam seminte.Poi am jucat adevar sau provovcare . Maine o luam de la capat=)))
The end !:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu