luni, 18 aprilie 2011

Lovitura de gratie

Pai Claudia adica eu e in stare de orice :)).Si la ce am facut mai devreme le-a intrecut pe toate.(sora) si la ce minte am eu dupa ce am vorbit despre niste chesti plictisitoare ma intreb ce sa fac raspuns lovitura de gratie si ca sa fac asta le zic tuturor ca plec la Bucuresti toti aolo ce sa ii trimitem dupa ce ma aranjez nu stiu ce hai gata sa ma urc in masina sa se trezeasca cu mine la gara .Doamne toti hai sa facem pachetu sa o urcam pe asta'mica in masina si sa o trimitem.
Raluca nu a crezt desi noi gata pachetu tot ea nu credea.Apoi a vorbit cu mama la telefon si mama foarte revoltata ce sa iti trimitem ce sa iti punem .Raluca a inceput sa creada ca nu e o gluma eu gata pregatita plec na .Pana la urma raluca ia zis mamei ca e imposibil ce sa caut eu la Bucuresti ce daca sunt sorusa. Pana la urma nu am mai plecat oricum i-am socat pe toti:)) ca plec la sorumea .
De aici rezulta ca sunt in stare de orice .:)))
Victima Raluca

Locatie Bucuresti :

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu