joi, 7 aprilie 2011

Lumea e cum vreau eu sa fie

Lumea e cum vreau eu sa fie `deoarece " e lumea mea " in lumea asta " nebuna" incerc sa fiu normala si sa imi construiesc eu singura propria mea lume


Lumea mea e roz uni imi zic " deschide-ti ochii revino la realitate" imi pare rau asta sunt si nu ma schimb pentru nimeni niciodata .Daca ma acepti asa cum sunt e totu ok daca nu e problema ta.De ce sa ma chinui cu oamenii care vor sa imi faca rau, cu cei care sunt buna si apoi calcata pe coada DE CE ?. Nu are rost mai bine stau in banca mea si imi vad de viata .

Iar viata mea mi-o colorez cu o bucata de creta colorata desi mai nou mi se zice " тОჯхჯіС♥ ˙В¨ЯцпვТa " asta e alta poveste Dar defiecare data imi place sa imi urmez viata ca si cum as fi legata la ochii cu o amblica neagra prin care nu pot vedea absolut nimic .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu