duminică, 13 martie 2011

O noapte si-o zi

Incepand totul de aseara a fost ceva special. Am vorbit cu niste prietenii foarte buni cu care nu mai vorbisem de mult si chiar imi lipseau discutiile cu ei.Dupa ce am discutat cu ei m-am pus in pat si am dormit.

Dupa ce m-am sculat am stat la calculator si altele. Mai tarziu am iesit pe drum cu prietena mea Maria .Dupa lungi discutii ne-am decis sa ne plimbam dupa ce ne-am plimbat pe drum au iesit si Raluka cu Andrei ne-am plimbat toti impreuna apoi am condus-o pe Maria acasa . Dupa o jumatate de ora am decis sa jucam tenis.

A trecut timpul ce sa facem se intuneca am mai stat afara la poarta pe urma am intrat in casa si am jucat carti pe porunci. Normal ca eu cu Andrei debia asteptam sa castigam ca sa nu prmim porunci.


Dupa ce am castigat am plecat acasa. Acum urmeaza o alta seara :x. Ma intreb ce se va intampla si in aceasta seara:).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu