sâmbătă, 9 aprilie 2011

2 nebune [:x]

M-am decis sa va scriu despre o buna prietena Dayana [Daya] totul a inceput cand ne-am cunoscut acum 2 veri. Ne-am dat id-ul unul celeilalte am aflat ca avem cateva lucruri in comun.

Asta vara am primit un telefon ciudat nici nu stiam al cui e numarul am raspuns cand am auzit ca e Daya nu mai puteam de fericire mi-a spus ca e la Pucioasa si ca o nebuna am plecat acasa m-am schimbat si am plecat sa o iau la mine. Dupa ce ne-am vazut am ajuns la mine acasa unde ne-am imbracat in costume de baie si am sarit direct in piscina. Aruncari pe dspare pe fata in cap pe burta. Dupa ce ne-am bronzat ne-am schimbat de haine si am plecat in oras ca doua fete cuminti la ea acasa dupa ce am plecat de la ea direct in parc la " agatat " . Dupa ce am facut " bazga :)) " pardon baza prin tot orasu am ajuns in parc acolo ne-am alergat si alte tampenii dale noastre " fetele" . A 2 zi aceeasi poveste numai ca mai rau :)) ce sa facem vine la mine piscina bronzat iesit in oras baza lutu . La lutu sau cum zice Daya luta ni sa facut sete ce sa luam sweps bea ea beau si eu la care eu fata are gust de votca=)). Aveam chef de baza si ca sa ne lasam amprenta in parcul Pucioasei cautam seara la 9 un pix gaseste Daya un pix ne semnam intr-un foisor apoi sa inapoiem pixu=)). Am plecat acasa cu pix cu tot . In acea seara am dormit la ea nebunie urcam scarile de la casa ei parca faceam curse. Sa lasat seara amandoua in camera ce sa facem ne asezam pe covor desfacem o sticla de cola turnam in pahare lesinate pe covor ii suna telefonu cand ii aud tenu ca suna am dat paharu cu colape jos=)). Pe la miezu noptii mi se face cald dau bluza jos ce sa facem ii suna telefonul Dayanei ma ridic il iau de pe masa sunase niste vecini de ai ei. Imi da si mie sa vb la telefon la tel unu tauras imi zice el mie auzi tu esti moldovianca ii zic ca nu ii dau telul lu Daya . Dupa ce inchide tauras sa ii pun telu pe masa cand ma ridic imi zice Daya ai grija sa nu calci pe capu de mort :)) dupa ce am auzit nu am mai stat deloc si m-am aruncant in pat si am tipat Daya imi zicea Claudio dute si baga-mi telu la incarcat eu nu imi e frica pana la urma m-am dus. De dimineata ne-am trezit si de ce sa o luam pe drumu normal o luam in jos intr-un timp credeam ca ne pierdusem cand dam curba noi eram la pod la glodeni=)). Eu nu mai puteam de picioare din cauza sandalelor dar Dayana mea mergea desculta in toate pietrele am ajuns la mine iara baie in piscina bronzat imbracat baza lutu .De acasa am bagat intr-un ghiozdan paletele de tenis si marcare . De la lutu am fugit la cofetarie dupa o ora la cofetarie. Apoi o suna maicasa pe Dayana ca unde suntem noi acu venim ei ne-au zis [ parintii ei ] ca sunt la monument. Am alergat prin tot orasu aproape sa cautam monumentu i-am gasit . Spre casa Dayanei amandoua desculce zarim un tip . Il alergam din fata minimaxului pana la el acasa langa Titulescu acolo am descoperit ca ala avea lacat la poarta Daya scoate marcaru ii scrie id ei pe poarta :)). Si plecam.
Daya :x

Cla :x

NOI SUNTEM:x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu