vineri, 13 mai 2011

....::O zi lunga.:....

Pai sa o luam cu inceputu. De dimineata cand m-am sculat am decis sa intru pe mes ,am facut curat in camera din plictiseala ce sa faca zapacita de Clau scoate hainele din sifonier si incepe sa isi faca poze.
Dupa o lunga sedinta foto.Am plecat cu varul meu la Glodeni unde m-am distrat de minune si am stat 4 ore.Cand sa plec de acolo m-am intanlit cu Gaby un foarte bun prieten. Nu ne mai vazusem de mult.Ajunsa acasa ca de fiecare data deschid calculatoru intru pe mes vorbesc cu nebuna mea Deea si decidem sa iesim pe drum.Pe drum circ hai la filatura ajngem noi incet incet mai o barfa mai o samanta .La intoarcere pe Diana o suna tatal ei si o ia la fuga ma lasa pe mine in urma si eu pe drum ma intanlesc iara cu Robescu si cu Gaby mai merg ce mai merg cu Ramona, Simina ,Diana,Alexandra si Alina.Am mers acasa m-am schimbat am iesit cu Diana sa ne plimbam dupa cateva ORE de plimbat ne asezam la mine lapoarta iara barfa:)) ca numai asta stim sa facem.Au mai venit cativa vecini indepartati care locuiesc la o poarta distanta de mine:))am ras am barfit am mancat seminte .Pe seara iara sa ne plimbam.LA sfarsit acasa si o lunga barfa pe mes .Ca maine na o luam de la capat :))
The end!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu