sâmbătă, 14 mai 2011

Prietenie fumata

Pai sa o luam cu inceputu eu Claudia de mult nu suportam o fata Diana dar dupa multe certuri si discutii na. Pai sa incep cand eram mica eu impreuna cu Irina si Diana eram niste copile in trecut .Atunci eu cu Irina nu o suportam pe Diana deloc si incercam sa o indepartam .Dupa ce au trecut cativa ani buni eu cu Irina dfapt prietenia noastra sa dus de rapa a fost o prietenie fumata.In timpu ala eu cu Diana eram dusmani de moarte.
Pai sa ne apropiem de prezent.Deci Irina fiind o "profitoare" am incercat sa o indepartez si nu cu multa vreme m-am impacat cu Diana (Deea mea) si devenisem bune prietene. Pana in seara asta cand am aflat ce prietene am langa mine ...oricum nu ma asteptam la asa ceva din partea Deutzei mele .E o prietena buna da...asta a fost totul ...si totul va ramane o prietenie fumata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu