luni, 4 iulie 2011

Prietenii iti sunt mereu aproape

Prietenii nu ii poti schimba niciodata indiferent de ce se va intampla
ei mereu ti-au fost aproape si mereu iti vor fi chiar daca va certati si spuneti cuvinte grele prietenii raman tot prietenii chiar daca sunt aproape chiar daca sunt departe. Ei mereu te vor sprijini si iti vor da un sfat bun.Unii prieteni insa nu sunt la fel si te barfesc pe la spate. Insa eu am niste prietene foarte bune care m-au ajutat mereu si au fost alaturi de mine si la care tin in mod deosebit.
Bibi [:x]
O iubesc mereu a fost alaturi de mine mereu am ras cu ea imi lipseste prezenta ei :( dar stiu ca ea e mereu acolo undeva alaturi de mine si ma sustine si eu o sustin pe ea in toate . t'besk Bibi:x

Ralu :)
Cand am cunoscut-o pe Ralu a fost foarte frumos a fost ceva special chiar daca o perioada nu ne-am vorbit si regret asta stiu ca am trecut peste si pe Ralu o iubesc si sper ca stie asta si a fost alaturi de mine si cred ca inca e . ce pot spune t'besk Ralu :x

Rebii :x
Rebii o iubesc mereu cu zambetu pe buze mereu cu un sfat pregatit o sa imi fie dor de ea o iubesc :(( si chiar daca tot asa nu prea am mai vorbit eu tot tin la ea si mi-a lipsit mult :( t'besk Rebii :x


Toate prietenele mele sunt speciale mereu cu un sfat bun mereu iti sunt alaturi si te sprijina le iubesc mult si le multumesc ca sunt alaturi de mine >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu